ÅÅÅÅÅ vad jag älskar den nya....

.........brunutansolhydrokortison salvan,, den gör så att man blirr brun utan sol+att den har solskyddsfaktor 70!!
hur braaa som hällst!!! den mycket miljövänlit pga att färgen är framkallad av bajs,, men det är värt det!!! om man vill ha den ännu bättre så finns det även en med pizza i ifall men sulle få lite i munnen så smkar det ju inte så förjävligt äckligt!!!! men då får man räkna med att den blir någon tusenlapp dyrare också,,,, men det är värt det!!!utgångspris:

-- utan pizza smak 576,99 ;-
-- med pizza smak 3701,99 ;-

men det är värt det!!!!




Kommentarer
Postat av: sofia

åå,,jag har alldrig andvänt något bättre/godare!!!

jag brukar till å me äta en liten snutt då å då ;P

även en klick till frukostflingorna och till kvälls teét! även som tandkräm för då känns tänderna fylliga och frächa,, det funkar finfint!! men kanske får en lite brunare nyans på tänderna men huvudsaken är ju att jag gillar det för det är ju ja som ska ha det där i käften hela dagarna och det är ju inte kul att ha något man inte trivs med då vantrivs man ju!! och smaken håller i hela dagen,, så om det är äcklig mat så kan du ju ta en extra klick brevid!!!,, det brukar ja jö :D

pösspöss

mvh en kärläsare och samt en nöjd kund! :* <33

2009-07-09 @ 23:20:29
URL: ">http://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0