hydro...TANDKRÄM!!!

tjena hej! nu finns det och köpa hydrotandkräm :) den fungerar väldigt utmärkt. Den hjälper mot blåsor i munnen och gör så att tänderna blir lite gröna men det gör mig ingenting. hej då

Idag tog min hydrokortisonsalva slut :( så jag måste köpa en ny, den använder jag väldigt mycket och det går åt väldigt snabbt när man använder den som jag gör!  Jag har räknat ut att om jag skulle sluta med hydrokortisonsalva så skulle jag spara 12 891,75553 kr. Men jag bryr mig inte, det är som en droppe i havet för en sån som jag!:) Jag vann nämligen på lotto 5000, sen hare bara gått framåt!
hej då nu måste jag komma på ett nytt hydrokortisonsalva recept för dom som är fattiga. alltså har under 700000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0