Recept...på hydrokortisonsalva

Hej igen...kul å se er fast jag ser er ju inte men.. ändå  :)
Nu har jag blandat ihop en liten hydrokortisonröra.
Recept följer nedan:


Ingridienser:
30 gram margarin eller matfett
1 dl socker
3 msk curry dressing
10 msk cacao
2 ½ advokado
3 dl fil
1 tsk mjöl
2 dl vatten



Gör så här:

1. börja med att blanda matfett och advokado till en kladdig smet.
2. blanda i mjöl och vatten så att smeten blir lite lösare.
3. blanda i socker, currydressingen och filet.
4. blanda sedan i cacaot för att få en brun och härlig färg.
5. smörj massan i ansiktet eller i knävecken eller på dina hudproblem.
6. låt massan på dina kroppsdelar vila ostört i 40,5 min.
7. slit sedan bort massan, då ska du få se att du får en len och mjuk hud, kanske lite solbränna också.
8. den mjuka och lena huden varar i ca. 6dagar,, sedan måste du göra om allting.


PS: komentera receptet,, tidigare andvändare har varit mycket nöjda.

Kommentarer
Postat av: sara

asså jag blev mycket nöjd det funkade värkligen!

min pojkvän tände värkligen på den lena huden!

2009-06-05 @ 20:32:46
Postat av: purple

jaha heeeej du sa att det är klart han är gay meeen asså det är såhära att jag vet vad gay betyder det betyder bög meeen min kompis hette någonting meeen hon var inte lebb för det meeen du verkar så taskig så jag vill inte att du kommenterar sånna saker kram på re <3

2009-06-05 @ 21:24:53
URL: http://purplesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0