Frågestund!!!

ja hejsan!!
nu är den ÄNTLIGEN HÄR!!
STÄLL FRÅGOR ALLTIFRÅN HIMEL TILL HYDROKORTISON!
frågestunden räcker till på söndag...
tfuhdbtrh wuia ehgiukjhn så känner jag just nu! jag är lite skitsofren,, det bara byter plats ihjärnan,, så när jag håller på att skriva till så kommer plötsligt skrivkrampen och så plötsligt hoppar det fram ett k,, det är bata så hgdjhg ojj nu hände det igen! :O.....hje dhgjysetrfg niee heejr doo det är faktiskt väldigt svårt! jag rår int eför det!! :( 

jag villk bara säga att peter pan  min idoll!

ojj de e ju faktiskt idoll ikv!,, vilka hejar du på? jag hejjar på RUNNY OCH RÅÅGE!! tjing tjång gummi pille fjång!!




<--- BUÄSAT!! OJJ NU HÄNDE DET IGEN:o


Kommentarer
Postat av: SIGVÄRT

HEJJ DÄRR VAR MINA IDOLER ÅSSÅ,, KAN JA FÅ DEN DÄR LÅTEN PÅ DIN MOBIL SOM VAR BRA JA MENA DEJJ!! ÄR DU SERIÖS?! ASSÅ SERIÖST,, RONNY OCH RAGGE VAR MINA ODOLER,, OJJ JUSTJA DET VAR FRÅGESTUND VIKEN ÄR DINA FAVVO FÖRGER,, JAG TROR ATT JAG HAR FÅOT SKRIVKRAM TOO! DU SMITTAR MEJJ HÄR FÅR DU EN BITCH KLAPP!

2009-10-09 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0