hundälskare <3

hej!! alla kattälskare! <3 nu har det kommit en ny hydrokortison för djur!
idag smörjde jag in min flygfisk med den hala vätskan,, men det bara gled av,, så jag provade det ist på min tiger panda ( korsning mellan huggorm och häst ) och det funkar utmärkt,, pälsen som var gul är nu turkos med lila prickar,, jag btyckte att det såg fränt ut,, så ja testade det på mig själv,, men då blev jag fet som en mus och hög som en giraff med korta ben,, men alla är ju fina på sitt sätt. ;P sen muterades jag till en panda med giraff snabel med orm päls och flodhäst vingar och skalbaggemorrhår. det var ganska coolt men det var svårt att köpa skor eftersom min klövar inte passade i mina ankfötter skor. men det var skönt att jag fick veta att det skulle gå över om 8 dagar och 9,99 timar,, det var ju tur att det inte var 8 dagar och 7,99 tim då hade ja ju dött men såntur så lever jag ju så då kan ja ju fortsätta skriva i denna fantastiska och vitaminrika blogg.

puss oj ja mena röda kattöron alla buddhapäron älskare!!

smulan (tigergiraffen)

|
|
|
V




före
datorn dampar...........bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0